Monday 7 November 2011

PITY FOR HIM

Moshi Svn
http://www.facebook.com/profile.php?id=100001583007001
Kawan aku sorang ni , kesian pulak aku lihat dia . Dari malam semalam , tunggu kepulangan Gf dia . Dari malam semalam , tggu text and call from Gf dia . But Gf dia macam sikit pun tak nak endahkan dia . Gf dia on phone , bila dia call je , Gf dia terus off phone . Kesian doe , 1 malam tak tidur semata-mata tunggu Gf dia . Aku sebagai kawan pun tak tahu nak buat apa lagi tengok keadaan dia . Aku akan cuba bagi semangat untuk dia . Yang paling kesian lagi bila korang tengok muka dia yang terkilan dengan Gf dia . Kenapalah dugaan ini berat buat dia . Adehh , susah-susah . Ini adalah pengajaran buat aku dan rakan-rakan yang lain . Aku harap , lepas ni dia dapat tidur lena dan di tempatkan di tempat orang-orang yang beriman . Al-Fatihah .

No comments:

Post a Comment