Tuesday 2 August 2011

Sedihnya .

Aku happy sebab semalam aku dapat call dia . Aku rindu suara dia . Dah berbulan aku tak call dia . Malam tadi adalah malam yang terbaik buat aku , dan mampu membuatkan aku tidur lena . Tapi tadi , semasa aku berjalan pulang dari solat Terawih , aku dapat berita . Member rapat aku sendiri tak lama lagi jadi buah hati Ex aku . Aku still sayang Ex aku lagi doe :( Yang paling aku terkilan dengar , member rapat aku . Kenapa member aku jugak yang cuba mengkhianati aku ? Takpela , Aku tak mampu nak cakap apa-apa pun lagi . Aku harap diorang bahagia . Jaga Ex aku elok-elok kawan . Aku harap kau tahu macam mana aku sayangkan dia , kau sayangkanlah dia seperti mana aku sayangkan dia . Bagilah dia kebahagiaan sepenuhnya . A**** & Y*** semoga bahagia .

No comments:

Post a Comment