Monday 6 June 2011

Menggelabah Membawa Padah

Semalam , hari birthday aku . Aku naik bas pergi puchong , nak lepak la kan . So , ada minah ni naik dari KLsentral . Lawa gila , sumpah lawa siot . Aku dengan member aku moshi pandang2 la minah tu sementara Dane pulak sedang tidur . Sambil bermain PSP , aku memandang ke arah seorang minah yang sangat cantik , memakai sunglass berwarna merah hitam , berbaju berwarna biru . haha . Perempuan itu juga turut memandang ke arah kami . Secara tiba-tiba loceng bas berbunyi dengan sangat lama , aku dan semua orang di dalam bas tu semua memandang ke arah perempuan tersebut . Perghhh , dia boleh sandar la kat loceng bas tu , haha . Then malu bila smua orang pandang . hahaha . Bapak kesian ! Aku tergelak-gelak tengok  , then budak perempuan tu turun kt IOI puchong . haha . Tu la , menggelabah lagi .

No comments:

Post a Comment